неділю, 5 березня 2017 р.

Ця тема мене турбує..
(вірш моєї учениці)

Я можу здійняти галас
Кричатиму на всю планету!
Про те, що твориться зараз...
Про розпачу важкі тенети!

Я буду кричати вголос!
Щоб всі почули страждання!
Про зовсім зелений колос,
Який розчавили зрання!

Він мав ще роки прожити!!!
Він мав цілувати дружину!
У нього ж маленькі діти...
Ви їх годували полином!

Навіщо??? Скажіть, НАВІЩО???
У чому ми винні? Не знаю...
Він ще молодим погинув...
Не встиг попрощатися з мамою...

Я хочу кричати на весь світ!
Щоб кожна звірина почула!
Ми вже натерпілися стільки бід,
Що вже і про щастя забули....

Я хочу здійняти галас!
Ми вивчились ненавидіти!
Всіх тих, хто вбиває зараз...
І змушує нас божеволіти...

На всю планету кричатиму,
Із криком впаду на коліна...
З очей моїх сльози капають...
Je suis Ukraine... Я - Україна!

Каріна Гоц


Немає коментарів:

Дописати коментар

Сторінки